czwartek, 24 grudnia 2015

Życzenia Świąteczne



Życzę Wam  stworzenia tak dobrej atmosfery, jaką są w stanie stworzyć jedynie Ludzie.

Życzę Wam siły do obdarzania uśmiechem wszystkich, łącznie z tymi, przy których tej siły nieraz Wam brakowało.

Życzę Wam kilku serdecznych słów, którymi przebijesz się niczym miecz miłości przez wszystkie warstwy prosto do serc najbliższych.

Życzę Wam umiejętności wyłączenia technologii i włączenia uczucia.

Życzę Wam cieszenia się życiem na pamiątkę tych bliskich, którzy już odeszli. Przecież chcieliby, aby był to dla Was czas szczęścia i spokoju.

Loona




23 komentarze:

  1. Niech magia Świąt Bożego Narodzenia przyniesie Wam radość,szczęście i miłość.Pogodnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych, pełnych radosnej nadziei Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałych Świąt życzę !
    I dziękujemy za tak wspaniałe życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uczucia tworzą nowe światy, niech więc najpiękniejsze z nich tworzą Twoje i nasze Nowe. Pogodnych Świąt dobrych i łagodnych myśli.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! I niech tworzą Twoje i Wasze :)

      Usuń
  5. Kochani, dobrych Swiąt Bożego Narodzenia w duchu miłości i pojednania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam już świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, i dla Ciebie i dla Twoich bliskich wszytkiego Naj, naj, naj :)

      Usuń
  7. Mądrze i cudnie napisane
    Leono niech ten Nowy Rok będzie dla Ciebie i bliskich Dobry w pełnym tego słowa znaczeniu:):)
    Wszeliej realizacji planów, marzeń i wsparcia anielskiego:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana!
      I dla Ciebie spełnienia marzeń, zdrowia i radości z codziennego dnia :) I opieki Aniołów :)

      Usuń
  8. Dziękuje Kochana za życzenia.
    Mam nadzieję że Twoje, Wasze Święta były cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Było po prostu świątecznie, rodzinnie i bardzo miło :)

      Usuń
  9. a ja sobie włączyłem w pewnym momencie telewizornię na chwilę /chyba w piątek to było/ i akurat dobrze trafiłem, bo na Jacksona Galaxy, którego jestem zdecydowanym fanem...
    pozdrawiać i wszystkiego dobrego życzę :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia i pozdrowienia :)

      Wiesz, generalnie nie mam zbyt dużo przeciw telewizji... byleby tylko nie była głównym punktem rodzinnego programu. Nie lubię, nawet bardzo nie lubię, gdy przy spotkaniach, obiadach, itp. ludzie siadają ze sobą i ... oglądają tv zamiast cieszyć się swoją obecnością. Jakoś to mnie odrzuca.

      Serdeczności :)

      Usuń
  10. Mam nadzieję,ze spełni mi się chociaz jedno z Twoich serdecznych,ciepłych życzeń. Z Nowym Rokiem-serdecznie !Barbara z futerkami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza, każdy jest dla mnie cenną informacją.